Архівісти Кремля прокололися на фальсифікації книги про Голодомор
Багато хто в Україні зневажливо ставиться до ініціатив Президента стосовно вшанування пам’яті жертв Голодомору. Критики ремствують, що треба думати про живих, а не витрачати бюджетні кошти на покійників. Також багатьом не подобається, що кадри СБУ свій робочий час витрачають на розслідування, на їх думку, застарілої справи Голодомору.
Читайте также:
- Украинские песни Льва Лещенко (СЛУШАТЬ)
- В НУ уверены: резолюция Европарламента - заслуга Ющенко
- В России воров в законе переселят в спецтюрьмы
- Куликов призывает Януковича отменить назначение Ющенко членом Высшего совета юстиции Черновецкого
- Россия знает, почему ЕС не отменяет визы
- КПУ требует расследования деятельности Ющенко
Але, можливо, критики поглянуть на ці ініціативи під іншим кутом, коли дізнаються, що Російська Федерація розкидається бюджетними коштами не менше, щоб лише заперечити все українське в темі Голодомору. Навіщо? Тому що реально існує така проблема, як інформаційна війна РФ проти України. Вона в усьому: в російських сюжетах теленовин, і в художніх книжках, які пропагандують збройний конфлікт з Україною, ну і звичайно у фальсифікації історії.
А тепер трохи конкретики. Не так давно, 17 листопада в Брюсселі на засіданні ПАРЄ російська делегація розповсюдила книгу російською та англійською мовами «Голод в СССР 1929-1934. Новые документы», що була видана за державні кошти в рамках федеральної цільової програми. Треба сказати, це не просто книга, цим кілька кілограмовим виданням можна вбити не лише морально, а і фізично. Причому це лише перший том багатотомника.

Фрагмент передмови в книзі «Голод в СССР…»
В книзі підбірка документів різних архівів Російської Федерації, які доводять, що голод в СРСР не мав етнічної складової. Хоча, при цьому вся передмова суціль присвячена українському питанню. Автор, керівник Федерального архівного агентства, В. П. Козлов на п’яти сторінках від першого до останнього слова піддає обструкції український погляд на Голодомор. «Политизация проблемы голода в СССР и ее сведение на Украине в рамки геноцида даже не народов Украины, а в первую очередь украинцев заставила приступить к маштабной работе выявления в архивах РФ, Казахстана,Белорусии документов, связаных с этой трагической страницей общей советской истории», - так пояснює причини появи цього видання професор Козлов.
В передмові можна знайти і висновки, які зробили науковці: «Не обнаружен ни один документ, подтверждающий концепцию «голодомор- геноцид» на Украине, или хотя бы намек на этнические мотивы случившегося, в том числе на Украине».

Лист Федерального архівного агентства
І нарешті побажання: «Российским историкам и архивистам скрывать нечего. Мы открыты, и мы предполагаем, прежде чем международные или национальные государственные структуры хотят высказаться со своими оценками о Голодоморе – геноциде в Украине, не спешить с ними».
А тепер конкретна відповідь, чому «російські історики та архівісти, яким ховати нічого» «не знайшли жодного документу, які підтверджують концепцію «голодомор-геноцид». Все дуже просто, тому що людям, які працювали над збіркою, чітко було вказано, що таких документів шукати не потрібно.

Автор має з цього приводу доказ: Лист від В. П. Козлова, керівника Федерального архівного агентства РФ, до голови Держкомархіву України О. П. Гінзбург з проханням допомогти в підготовці збірника, до якого прикладалася пояснювальна записка наукового керівника проекту В.В. Кондрашина. Вони прямо вказують керівнику українського архіву, які від неї вимагаються документи, а яких не треба. «Учитывая «украинский фактор», следует подобрать документы с таким расчетом, чтобы они указывали универсальный характер хлебозаготовок 1932, осуществляемых одними и теми же методами в кризисных регионах (Украина, Северный Кавказ, Нижняя Волга)», - наголошує Кондрашин. І далі: «Подобрать документы следует таким образом, чтобы была видна трагедия всего советского крестьянства, без акцента на Украину. Наряду с другими документами, для этого можно опубликовать подборку справок ЗАГСов Поволжья с конкретными записями о смерти от голода в 1933 г. в Нижне-Волжском и Средневолжском краях».


Фрагменти з пояснювальної записки В.В. Кондрашина
Щоб заперечити етнічну складову голодомору, автори збірки також пропонують вказувати, що епіцентри голоду були не лише в Україні, а також на Кубані, Поволжі, Сибіру. Однак при цьому автори ігнорують той факт, що ті епіцентри голоду, які знаходились за межами сучасної України, в своїй більшості припадали на місця компактного проживання етнічних українці, або стосувалися інших конкретних національностей на тому ж Північному Кавказі.
Наприклад, голод на Кубані за задумом російського архіву повинен заперечувати українську етнічну складову голодомору. Але це є доказ лише для тих, хто не обізнаний в історії. Адже Кубань у 30-тих роках була заселена не просто українством, а ще й національно свідомим українством. В Орловській та Білгородській області РФ, де також лютував голод, серцевину складали етнічні українці.
Українські архіви засекречені інтересами коаліції
На перший погляд, вражає зухвалість російських архівістів, які надіслали листа керівнику українського архіву з пропозицією поєднати зусилля у фальсифікуванні історії Голодомору.
Хоча особливо дивуватися тут не доводиться. Адже Держкомархівом у нас керують комуністи. Екс-нардеп від компартії - Ольга Гінзбург. Вона взяла на себе керівництво архівом, ще у 2006 році по квоті компартії в уряді Януковича. Чудесним чином Гінзбург утрималася на посаді за часів «демократичної коаліції» НУНС-БЮТ. Це була плата (одна з кількох) комуністам за негласну підтримку БЮТ, якій так не вистачало голосів для більшості.
Цікаво, що Гінзбург прийшла в Держархів, не маючи за своїми плечима жодної історичної освіти, більша частина її життя минула в цехах арматурного заводу.
Звичайно, як затята комуністка, Ольга Гінзбург знає та обстоює радянську інтерпретацію історії. Отже, концепція колеги Козлова з російського федерального архіву фальсифікувати історію їй була куди ближча до серця, ніж ініціативи українського Президента. Наша керівниця Державного архіву навіть не приховує своєї позиції, що українцям нічого знати правду про те, що було.
Зокрема, вона прямо заявляє, що треба засекретити архівні документи, що стосуються комуністичного режиму. Зокрема, вона проти обнародування списків радянських діячів, які брали участь у репресіях. «Це може нашкодити їхнім нащадкам», - вважає Гінзбург. Ідею створення музею радянської окупації вона назвала «шкідливою» і заявила, що не збирається передавати до нього жодного документу з архіву. «Такого музею не повинно бути у нас у країні взагалі, тому архіви не надавали матеріалів для цього музею. Це абсолютно негативно! Кому це треба? Моєму поколінню цього не треба. Якому поколінню треба розповідати про комуністичну окупацію?!» – якось заявила Ольга Гінзбург в інтерв´ю «5 каналу».
Отже все, що робиться в Україні в темі вшанування жертв Голодомору, натикається не тільки на зовнішній, але і внутрішньо державний супротив. Відомо, що Держкомархів фактично воює з Інститутом національної пам’яті, обмежуючи його доступ до архівів. Також є сумнів, чи всі документи архіву, що стосуються національної трагедії українців, як-то голодомор або репресії, переживуть керівництво затятої комуністки. Прецеденти втрати історичних документів Держархівом вже мають місце.
Наприклад, газета «Дело» писала про втрату документів про репресованих з Львівського архіву:
«Писательница Ирина Калинец рассказала, что, работая над созданием во Львове филиала Института национальной памяти, попросила у СБУ предоставить документы о репрессированных заключенных тюрьмы КГБ на ул. Лонского. В СБУ ей ответили, что в 1999 году 15 тыс. дел арестованных были переданы во Львовский архив. Однако в архиве их не оказалось».
«Етнографічний матеріал має бути переінакшений»
Однак, не зважаючи на зовнішню та внутрішню протидію, документальних матеріалів стосовно геноциду Українців зберігалося таки достатньо. І свідчать вони вагоміше, ніж весь стерилізований федеральний архів Кремля, підібраний у книзі «Голод в СССР».
Наприклад, у матеріалах слідства, яке нині веде СБУ за фактом вчинення геноциду в Україні в 1932-1933 роках, є повідомлення консула у Харкові Сержіо Граденіго посольству Італії у Москві.
Автор не може не зацитувати один лист італійського консула за 22 червня 1933 року № 54671, що входить у повний дисонанс з концепцією кремлівських архівістів і справляє враження навіть на тих, хто обізнаний в темі Голодомору: «Людей при смерті скидають разом з померлими в ями за містом і залишають там помирати, або закопують живцем разом з трупами. В Харківському суді розглядається 300 справ, пов’язаних з людоїдством. Лікарі мого знайомого бачили в продажу на базарі людське м´ясо... «Етнографічний матеріал має бути переінакшений», - цинічно заявив один високий посадовець у місцевому ДПУ. Представники уряду визнають загибель 9 000 000 людей тільки в Україні. В університетських колах, однак, кажуть про загибель 40-50% усього українського населення, тобто 15-16 мільйонів. Остання цифра, на мою думку, більше відповідає дійсності».
Це було! Але що ми знаємо нині? Далі слова «Голодомор» чи «геноцид» в нашій країні мало, що робиться. А якщо щось і робиться, це не стає відомо широким масам. Наприклад, майстерно знятий фільм про Голодомор «Живі» жодного разу не демонструвався на телебаченні чи в кінопрокаті, його не можна купити на дисках, і взагалі ніяк не можна побачити. Хоча авторські права на нього мають начебто особи, зацікавлені в популяризації – Фонд Катерини Ющенко «Україна-3000».
Якщо зараз такі проблеми, то завтра, після зміни керівника держави, ми взагалі можемо програти свою історію, коли російська інтерпретація стане нашою спільною, як було вже не раз. Це може здаватися суто дрібницею, але факт, що історія є важливою складовою державності. А державність України - і так річ крихка, балансує над прірвою в світлі політичних та економічних загроз.
Тому, не зважаючи на всю критику, те, що таки зроблено в темі Голодомору з ініціативи Віктора Ющенка, можна лише вітати.
Звичайно є багато критичних зауважень. Коли, наприклад, на музей Голодомору пішло стільки коштів, що можна було зробити як мінімум два музеї. Але треба розуміти, що якби ці кошти не вкрали тут, то вкрали б на якійсь іншій державній програмі. А так музей вже є. У музеї є імена, а це означає, що вже є пам´ять нащадків, що ми визнали, що наші діди і бабусі були людьми, а не скаженими собаками, що були заморені і від яких не лишилося ні могил, ні пам’яті.
Звичайно, ще не всі з мільйонів-мільйонів загиблих встановлені поіменно. Але, наприклад, знайомий автора в списках музею Голодомору знайшов сестру свого діда, і йому стало легше, він вдячний за пам’ятник, що встановила їй держава.
Звичайно, можна критикувати, що працівники СБУ не ловлять злочинців, бо розслідують справу про геноцид. Але для них це принаймні чесна робота, бо корупціонери країни для СБУ все одно невловимі, бо ховаються під різноманітними політичними дахами.
А правда про масові вбивства повинна бути встановлена. Адже наші власні прабабусі і прадідусі померли не тому, що лінилися працювати, чи дощ не випав. Їх вбили, масово вбили. Тому що в радянську систему побудови імперії деякі етнічно-соціальні групи так само погано вписувалися, як в гітлерівську Німеччину - євреї. А кожне вбивство повинно розслідуватися, особливо, якщо це тотальний геноцид. Та й зрештою, не так вже давно це було, це ж не нашестя монголо-татар. Ще залишились живі свідки, а отже мусить бути і розслідування.
Чому ж в своїй більшості українці ставляться до цих ініціатив зневажливо, хоча йдеться про їх власних предків?
Проблема в тому, що історична пам´ять до нас мало чого донесла. Чому? Ось, наприклад, конкретний сімейний приклад автора. Є таке село в Житомирській області, Любарський район - Липно. Там під час голоду загинула майже вся родова гілка мого чоловіка. А наступні покоління вже майже нічого не знали про трагедію. Бо ті, що вижили, не розповідали. Боялися. І лише в 2001 році, коли останній в роду свідок – старенька бабуся - помирала, на смертному одрі вона виявила бажання все-все розповісти. В тому числі і найстрашніше, як бувало над селом, де не було ні крихти хліба, розносився дух вареного м’яса.
Отже люди, що пережили голод, мовчали. Народна пам´ять дала збій. Тому робота над збором свідчень, документів по голодомору потрібна навіть не стільки на публіку, для міжнародної спільноти, а для нас самих, українців.
І в цьому контексті це просто злочинно, що нашими архівами керує комуністка, що займає позицію, що злочини минулого не треба ворушити. І те, що керівництво нашого архіву отримало лист від Козлових-Кондрашинів з проханням взяти участь у спільній фальсифікації, і належним чином на це не відреагувало, це означає співучасть. Це повинно стати підставою для відставки голови Держкомархіву Ольги Гінзбург.
| Обсудить: |
|
| LiveJournal |
|




Петро Ребро (аноним) 22.02.2010 20:05
-6
показать комментарий
Глупые Вы, все, жиды и купленный ими Прыщ потирают руки и радуются,
что им удалось поссорить братьев, по сути один славянский народ, их дивиз -разделяй и властвуй! Кто либо из Вас может привести хоть один пример, когда коммуняки (жиды) забирая в селе хлеб у крестьян забрали его у украинца, а у соседа русского нет? Так о какм этническом геноциде трандит прыщавый?! Эту проститутку купили янки, а Вы рады братьям горла зубами рвать! Позор Вам,манкурты!
Ответить | Ответить с цитатой
сурков-царь (аноним) 22.02.2010 20:05
+4
показать комментарий
россияне славянами никогда не были.
Ответить | Ответить с цитатой
Забой (аноним) 03.01.2010 12:03
0
показать комментарий
Каких только придурков не бывает.
Ответить | Ответить с цитатой
гетман (аноним) 22.02.2010 20:09
0
показать комментарий
мания величия присуща нелюдям,а вот историю изучать не по жидо-википедии надо.Ответить | Ответить с цитатой
Volkodaff (аноним) 25.01.2010 07:25
-1
показать комментарий
А взагалі -цей журналіст - розумний...так факти подавати - НЛП)...Цього треба вміти) Але - розумні люди тенденціозність завжди побачать.зрозуміло, що хочеться жити в маєтках Ахмєтова та Януковича.нічого не платити.жити просто ні від кого не залежачи... але за 50 доларів за статтю так не проживеш...(. тому Вас і "жаба дусить".що люди живуть краще за Вас) а Ви вивчіть законодавство України і інших країн, як, куда, що і кому.ці люди це змогли зробити...а Ви все хочете на халяву отримати...(
Ответить | Ответить с цитатой
Vol;kodaff (аноним) 25.01.2010 07:25
-1
показать комментарий
Дівчинко!)))
Ви хоч вивчіть документи про Голодомор.економічну, політичну інформацію стосовно цього питання...)
Щоб Ви були в курсі (якщо не знаєте) не Сталін довів до цього, а - навпаки - за його вимогою на Україну йшли ешелони з хлібом...).Геноцид робили такі запрданці-українці, як Ви...Косіор та інші...вчить матчастину)
Добре, що такі книги видають.вдячний Росії. видйте тут документи з наших архівів...чи слабо?)
З повагою,
Volkodaff
Ответить | Ответить с цитатой
peta (аноним) 22.02.2010 20:05
0
показать комментарий
Ни одного документа подтверждающего НАЦИОНАЛЬНЫЙ характер "голодомора"! Бендера - она и есть бендера!
Ответить | Ответить с цитатой
аа (аноним) 25.01.2010 07:25
+4
показать комментарий
Почему никто ничего не знает и не хочет знать? "Проблема в тому, що історична пам´ять до нас мало чого донесла..." Думаю, надо добавить, что большая часть населения Украины не является коренным. Вместо убитых коренных (украинцев) было завезено по разным программам (и до, и после ВОВ) много "инородцев" (русских и др.). Теперь представьте состояние души наследников "колонизаторов": фактически их предки были убийцами, как им теперь жить? Лучше отрицать или не знать. Тут психиатрия нужна...
Ответить | Ответить с цитатой
Августо Пиночет (аноним) 25.01.2010 07:24
-3
показать комментарий
1. Россия и СССР два разных государства! В Украине зерно отбирали люди уроженци Украины (т.е. Украинцы)
2. Голодомор был не только в Украине, а в том числе и в России. Тогда напрашивается вопрос, кто виноват в голодоморе в России? Украина чтоли? Потому ищите виновных в своем "дворе"!
3. Я согласен, что сообщество должно знать причину Голодомора, но не искать виновных! С таким успехом можно обвинять Римскую империю с уничтожением Сарматов. Монголов с "торможением" славянского развития и т.д...
4. Мой дед тоже пережил голодомор в Поволжье и потерял своего отца, братьев и сестер! Он спасся добравшись до "хлебного" Самарканда. И он всегда обвинял СИСТЕМУ, а не своего соседа! Ибо только благоразумие и понимание времени дало ему познать истину!
5. Люди, смотрите в сегодняшний день и в те дни, в которых будут жить наши дети! Я отец 3-х сыновей и мне на данном этапе не видно будущего моих детей в данной Державе! Вот в чем моя задача, создать будущее для моих детей, а не прошлое для моих дедов! Пусть историки пишут нейтральную точку зрения по голодоморам в Украине и России, а наши дети и внуки зделают свой анализ!
6. Если мы все в данный момент не изменим наше понимание реальности, тогда наши дети переживут, если смогут, голодомор "Новой Эры" под названием Ющенко-Тимошенко-Янукович!
Ответить | Ответить с цитатой
Volkodaff (аноним) 25.01.2010 07:24
-1
показать комментарий
Согласен с пп.1-4)
5 и 6 - крик души.
Удачи Вам!)
Ответить | Ответить с цитатой
Volkodaff (аноним) 25.01.2010 07:24
-1
показать комментарий
Голод был в 32-33 годах и на Поволжье, и на Кубани.
К сожалению, "большевики" (а реально - троцкисты, ультралевые, эсеры, меньшевики дорвавшиеся до власти последователи ленинско-дзержинской идеи о "коммунизации" села специально это творили...(
Читайте предложения сталинской нацболовской группы в Политбюро по селу.
Ответить | Ответить с цитатой
архивист (аноним) 25.01.2010 07:24
0
показать комментарий
За последние 10 лет Ольга Петровна Гинзбург - лучший руководитель архивной системы Украины! Прежде чем писать подобные статьи автору следовало бы ознакомиться со структурой системы, найти отличие между Держкомархивом и Держархивом и самое главное ознакомиться хотя бы с одним архивным документом, а не переписывать глупые мысли убогих. События 1932-33 годов Украине следует помнить, а не позволять политикам (даже если это -Президент страны) спекулировать сознанием людей с целью получить личные выгоды. Уделяя слишком много ненужного внимания Голодомору 1932-33 гг. мы не замечаем Голодомора 2009 г.
Ответить | Ответить с цитатой
ахривитс (аноним) 02.01.2010 09:21
0
показать комментарий
суркову свои басни будешь рассказывать. запрос на манипуляцию фактов налицо.
Ответить | Ответить с цитатой
Августо Пиночет (аноним) 25.01.2010 07:24
-1
показать комментарий
100% голодомор 2009-надолго, пока Украинцы не поймут, что их держит за "холопов" два Вити с Юленькой!
Ответить | Ответить с цитатой
Unique (аноним) 22.02.2010 20:09
+2
показать комментарий
Стаття дуже сильна, цитована мною неодноразово, аж тепер здогадався подякувати...
Таню - дякую...
Ответить | Ответить с цитатой
нік (аноним) 02.01.2010 09:14
0
показать комментарий
не ганьбить шевченко чужому навчайтесь та свого не цурайтесь
Ответить | Ответить с цитатой
powder (аноним) 02.01.2010 09:22
+3
показать комментарий
Отстранить коммунистов от Госархива-первейшая задача и Януковича и Юли!
Ответить | Ответить с цитатой
ProstoUkr (аноним) 22.02.2010 20:10
+2
показать комментарий
Автор - молодець. Пиши ще!
Зверни увагу на основну лінію опонентів - жодного аргументованого заперечення по суті!
Ответить | Ответить с цитатой
Іван Котовенко (аноним) 02.01.2010 09:22
-2
показать комментарий
1) В разі визнання на міжн. правовму рівні Голодомору винна сторона має заплатити Україні компенсацію (аналогія з Голокостом) декілька сот $мільярдів. Росія - правонаступниця СССР, вона захищає свої інтереси, як може, і досить успішно (на цьому тлі потуги Кульчицького, Шаповала і авторки цього опусу недолугі). Які можуть бути претензії до Росії?
2) 99% підготовлених укр. стороною мат-в про Голодомор (як і оцей) з правового погляду нікчемні, одна риторика, іншим разом здається, що автори, ховаючись за гнівними інвективами, спеціально працюють, щоб нашкодити.
3) Зайдіть в наш архів, подивіться, хто там працює над мат-ми про Голодомор - ніхто. Хто заважає авторці цього опусу по-справжньому взятися за справу, попрацювати над архівами, щоб написати переконливий мат-л, а не стогони? Гінзбург її туди не пускає? Та авторка й не знає, де міститься архів.
4) Чому сьогодні ніхто не згадує подвижницький труд письменника Володимира Маняка та його дружини Л.Коваленко, які зібрали колосальний архів про Голодомор, чому ніхто не зацікавиться долею того архіву і загадковою смертю подружжя? Мейс - герой? Нема пророка у власній вітчизні, а пророк Мейс? А Мейсу якраз Маняк і надав свій архів.
5) Я - юрист, народ. і виріс на Південному Сході України, де люди найбільше постраждали від голодів 20-22, 32-33, 46-47 рр. Це - найболючіша для мене тема, горе, рана, яка не заживає. Мені гидко, коли на цій темі влаштовують шоу шахраї, горлохвати, псевдопатріоти. Я сам, як міг, провів дослідження, колись був знайомий з мат-ми 10 відділу КГБ СССР (тепер вони в Держархіві РФ), до яких надавався доступ лише із санкції кер-ва КГБ СССР, щоправда знайомився з іншого приводу, але док-ти про голод запам'ятав, маю свою думку. Запропонував декільком виданням, мені відмовили. Розмістив короткий виклад досл-ня в неті на "Майдані", Укр. інст-т національної памяті передрукував на своєму оф. сайті, були й інші передруки. Але затим - тиша, нікому нецікаво. Гадаю, що деякий час до цієї теми ще буде інтерес, коли з держбюджету ще будуть виділятися кошти чи ще захочуть попіаритися на цій темі записні патріоти. Потім забудуть. Повбивав би.
Ответить | Ответить с цитатой
Августо Пиночет (аноним) 02.01.2010 09:22
-1
показать комментарий
Голодомор... Да только тупой может поддерживать Ющенка... Голодомор новой эры не загорами, пока у власти Ющенко и Тимошенко!
P.S. А те кто русских называет "кацапами" очень сильно завидует Росии! Очередное высказывание "кацапы" - это подтвердит! ;)
Ответить | Ответить с цитатой
Makar_S (аноним) 02.01.2010 09:22
+5
показать комментарий
Не тільки голодомор.
На фото з тексту сказано, що наказ про виселення українців -то фальшивка.
Наводжу спогади людини, котра виконувала цей наказ № 0078/42 від 22 червня 1944 р:
генерал – лейтенант КДБ, бувший нарком внутрішніх справ УРСР Василь Рясний: „Он был выполнен частично,- и я имел к этому самое прямое отношение. Мне этот приказ привез из Москвы один из заместителей наркома внутренних дел. И было сказано, что за активную деятельность против Красной Армии со стороны ОУ – Новцев, выступления „боевок”, за враждебное отношение к русскому народу товарищ Сталин приказал выселить всех украинцев к известной матери, а конкретнее – в Сибирь. Да, выселить Украину – это не Чечню, и не крымских татар. Я наметил активнейших врагов русского народа и советской власти – матерых волков. Несколько эшелонов мои молодцы заполнили и отправили. Но потом этот приказ вдруг остановился. Говорят , украинские вожди бросились в ноги Сталина, умоляя его остановить выселение. И Сталин уступил. Вполне вероятно, что так и было,- целовал же Камаль – паша сапоги Сталину, чтобы не трогал Турцию!”
Ответить | Ответить с цитатой
Олег Тягнибок (аноним) 22.02.2010 20:04
-7
показать комментарий
Нужно всячески показывать, что голод был геноцидом украинцев, там мы сможем скорее убить в себе малоросов и хохлов. Политику Ющенко поддержую на все 200%. Мне пофиг москали и молдоване, мерли от голода и мерли, сколько их сдохло мне все равно. Слава Украине!
Ответить | Ответить с цитатой
Августо Пиночет (аноним) 02.01.2010 09:13
0
показать комментарий
Только умственно отсталый нацист скажет: "Мне все остальный безразличны"!
Ответить | Ответить с цитатой
Петро Ребро (аноним) 02.01.2010 09:13
-1
показать комментарий
Позор Бандерлогу!
Ответить | Ответить с цитатой
Пето Реброр (аноним) 02.01.2010 09:13
+1
показать комментарий
Ти, смiрдячiй Тягнибок, нi тягнi ти нас у бок!
Як шо Прищ тобi до смаку, поцилуй ти його в сраку!
Ответить | Ответить с цитатой
гетман (аноним) 22.02.2010 20:04
0
показать комментарий
В твоих словах сплошное вырождение!Только прожидь польская либо шабесгой такое может говорить о некогда(не СССР) едином народе!А зараза эта ещё хазарами засеяна.
Ответить | Ответить с цитатой
Yuri (аноним) 07.01.2010 23:16
-3
показать комментарий
Ну и что сказало ПАСЕ на рагульские завывания? То, что и предполагалось -- был Голод, был в СССР, не был геноцидом украинцев.
Так о чем статья, Татьяна? О комплексе нацнеполноценности -- мэнэ ныхто нэ любыть? О культе некрофилии в укрсучполитике?
Учи матчасть. Как Кость Бондаренко недавно написал даже в Андроповском Союзе про Голод рассказывали, в отличие от укрсучпропоганды, вбивающей нерефлексирующим зомби, что это был секрет за 7 печатями, а не вброс информации со стороны спецслужб иностранных государств для конкретных целей.
Ответить | Ответить с цитатой
askold (аноним) 19.02.2010 12:05
+2
показать комментарий
Итак, очень интересная "кошерная" история получается у рашингов.
Брежнев, помнится, тоже "развенчивал" культ личности, а сам на фоне этого повышал свой статус-кво, проделывая аналогичные, но чуть менее масштабные трюки с кровищей СОБСТВЕННОГО народа.
Ответить | Ответить с цитатой
Александр 1 (аноним) 02.01.2010 09:12
+4
показать комментарий
"Подобрать документы следует таким образом, чтобы была видна трагедия всего советского крестьянства, без акцента на Украину"//
Молодец, Татьяна! Поймала российских фальсификаторов истории, что называется, на горячем.
Судя по некоторым комментам, у нас, как ни странно, все еще есть "диназавры", не знающие правды о Голодоморе в Украине.
Для тех, кто пытается говорить о "трагедии всего советского крестьянства" вот цитата из работы Виктора Кондрашова (Голод 1932-1933 годов в деревнях Поволжья): "Из 61 861 акта о смерти, имеющегося в просмотренных актовых книгах, голод в качестве непосредственной ее причины отмечают лишь 3043 акта на территории 22 из 40 обследованных районов". Т.е., там до 10 тысяч смертей (если учесть все районы Поволжья), в Украине 7-9 миллионов жертв геноцида. Разницу чувствуете?
Ответить | Ответить с цитатой
Yuri (аноним) 02.01.2010 09:12
-3
показать комментарий
Сашко-дурко, "Из 61 861 акта о смерти, имеющегося в просмотренных актовых книгах...". На Украине тоже самое! Самое "объективное" исследование считается у Кульчицкого -- вот ссылка на его таблицу на Зеркале Недели.
Все остальные данные уже получаются через госзаказ или получались через деятельность западных групп, занимавшихся подрывом СССР. Грубо говоря, спроси у поляков, что они думают об УПА и получишь полный список, включая поедание младенцев. "Кому выгодно?" как говорится.
Поэтому статью полуграмотной журнашлюшки серьезно рассматривать не стоит -- она плодит чужие информационные конструкты. Через 10 лет, если дело Ющенко не загнется, речь будет идти о 40 миллионах и убыль населения Украины до 40 миллионов в 2019 будет объясняться последствиями голодомора.
Ответить | Ответить с цитатой
Бубух (аноним) 02.01.2010 09:12
-2
показать комментарий
Скоро Гитлер станет у вас национальным героем-освободителем от пут СССР! Радуйтесь! Да, и не забудьте его к лику святых прировнять
Ответить | Ответить с цитатой
Вася Пупкін (аноним) 02.01.2010 09:12
+2
показать комментарий
Іноді краще жувати.
Ідіот!
Ответить | Ответить с цитатой
Бубух (аноним) 03.01.2010 12:00
0
показать комментарий
Очень приятно познакомиться
Ответить | Ответить с цитатой
Муля (аноним) 19.02.2010 12:05
-4
показать комментарий
"І в цьому контексті це просто злочинно, що нашими архівами керує комуністка..."
ОСНОВНАЯ ПРИЧИНА, почему коммунистка КЭруе - это то, что Свидомый Ющенко РАЗВАЛИЛ свою фракцию, ЗАСТАВИЛ ее выйти из коалиции и Тимошенко ПРИШЛОСЬ искать поддержку в парламенте среди других людей.
Все беды в этой стране от таких Ющенок, которые морочат людей ПРАВИЛЬНЫМИ РЕЧАМИ, но АБСОЛЮТНО НИЧЕГО при этом НЕ ДЕЛАЯ для воплощения этих речей в реальность.
То, что тема Голодомора ДОЛЖНА БЫТЬ ИЗУЧЕНА это естественно и обязательно. Потому что это БЕЗУСЛОВНО СТРАШНОЕ ПРЕСТУПЛЕНИЕ.
Но Ющенку удалось из этой святой темы сделать тему, которая вызывает НЕПРИЯТИЕ. В основном потому, что О НЕЙ ИМЕННО ТАК ГОВОРИТ ЮЩЕНКО. От него об этом НЕВОЗМОЖНО СЛУШАТЬ.
ИМЕННО В ЭТОМ ЕГО ПРЕСТУПЛЕНИЕ!
И еще.
Люди, которые говорят, что в истории страны нужно делать акценты на ПОБЕДАХ НАРОДА, подчеркивают, что ТРАГЕДИЯМ НАРОДА нужно воздать должное.
Ответить | Ответить с цитатой
coment (аноним) 02.01.2010 09:11
-3
показать комментарий
Может пора уже закрыть эту тему? Хватит. Ющенко подсел на нее - вот результат налицо. Молоденькие девочки тоже хотят сделать карьеру на этой теме? Глупо ...
Ответить | Ответить с цитатой
Николай (аноним) 02.01.2010 09:11
+4
показать комментарий
Молодец, Таня. Пох тот ющ со своим мессианством, но Голодомор - геноцид украинского народа, проведенный преступным коммунистическим режимом. И это факт. А уроды, отрицающие сознательное уничтожение украинских крестьян и сельской интеллигенции властью, они никогда не заткнутся. Для них заткнуться - это признать вину своих дедов-энкавэдешников.
Ответить | Ответить с цитатой
гетман (аноним) 30.01.2010 00:48
0
показать комментарий
Устал читать коменты,как же братья славяне вы друг дружку ненавидите!Можно сказать,что жиды свою работу проводят правильно!Посмотрите не только социальные источники,а копните немножко глубже и Вы увидите другую картинку:Около 85% тогдашней власти и управленческого аппарата были евреи!Неважно принципиально или нет уничтожали украинцев незнаю,знаю другое из-за жидовской чистки погибло около 60 мил.человек,ни в чём неповинных славян!Ющ незря поднял эту тему,знать правду надо,но одно но,если правду надо знать то всю и до конца!Вам дают обрезанную инфу незря,пока вы тут грызётесь в Российской империи и*** такая нация,как славянин!Что медведев(прожидь),что Ющ мутант(шабесгой) делают своё жидовское дело:стирают ВАС с лица земли,но ничего,если процесс чистки затянется они и гражданскую могут повторить!Берегите себя!Память нужна и важна ,но полная и правдивая!Подумайте о сейчас,сколько нас умирает в год по статистике?Голодомор отдыхает!Подумайте о будующем,воспитывая детей в лживом поле информации,крутясь среди людей-зомби,кем станут ваши дети?Приглядитесь к ним сейчас,посмотрите на молодёжь и ответ встанет сам собою-ДЕГЕНЕРАТЫ!Вот оно наследие жидовской системы правления и так во всём мире!Ну ничего скоро сотрут все нации,сделают единое мировое общество,а народ будет иметь одну национальность-РАБ!Света мудрости вам братья!
Ответить | Ответить с цитатой
северодончанин (аноним) 02.01.2010 09:11
+4
показать комментарий
Возле Северодонецка Луганской области есть село Боровское люди которые завены из России на место умерших от голода украинцев.А вообще нас больше интересуют фотографии Межигорья и статки Януковича.Нечего нас дурит этим пришельцам!
Ответить | Ответить с цитатой
polit (аноним) 02.01.2010 09:11
+3
показать комментарий
Вже тільки за, що повертає пам'ять українцям, Ющенко заслуговує на повагу. А решту претендентів тільки про ковбасу і сите пузо говорять. Манкурти і хохли без пам'яті, невже ви не бачите, що вам хочуть задурманити голови. За ковбасу здеруть три шкіри і голими-босими пустять.
Комуняків (з Гінзбург), якщо не до кримінальної, то мінімум до моральної відповідальності. Хай нащадки їх знають, звідки ноги ростуть.
Тетяно, молодець. Продовжуйте. Слава Україні!
Ответить | Ответить с цитатой
Сергей С (аноним) 02.01.2010 09:11
0
показать комментарий
Адже Кубань у 30-тих роках була заселена не просто українством, а ще й національно свідомим українством. В Орловській та Білгородській області РФ, де також лютував голод, серцевину складали етнічні українці - ха-ха-ха! Татьяна, ну что за бред? Вы также исключили из территории голода целую Курскую область. Включите. Только не надо писать, что и она населена этническими украинцами. А в Сибири украинцев не было? Дочитал до Кубани и дальше не стал, не захотел терять время.
Ответить | Ответить с цитатой
Makar_S (аноним) 02.01.2010 09:11
+2
показать комментарий
От таких невігласів і виховала совітська система освіти!
ДУРЕНЬ!!!
Ти почитай хоч одну книжку з документами, а не комуністичною маячнею .
На географічних картах до 1922 р Кубань входила до складу України
Станом на 1916р територія Малоросії була 850тис.кв.км. (це без Південного Криму, а степовий Крим був Українським), сьогодні – площа України 604 тис.кв.км.
У 1918 році було проголошено п’ять українських автономій, зокрема - Кубань (за даними перепису 1913 року 87 % населення якої були українцями, Кубань ввійшла до складу Української Народної Республіки у березні 1918 р.) та українська автономія на Далекому сході.
1924 року від України до Росії було передано Кубань, всю Білгородську, частину Курської та Воронезької областей При цьому довелося використовувати регулярну армію, для придушення селянських повстань.
У 1954р 1954 р. в обмін на 25 тис.кв.км. Криму від України до Росії відійшло 75 тис.кв.км. чорнозему.
І т.д.
Ответить | Ответить с цитатой
DGreen (аноним) 02.01.2010 09:12
-2
показать комментарий
Ключевая фраза "придушення селянських повстань"
Классовая борьба большевиков, которую выставляют как этническую чистку.
Ответить | Ответить с цитатой
Руський (аноним) 02.01.2010 09:10
+6
показать комментарий
Почитал я статью комменты... А знаете, правильно во всем мире считают, что в России по улицам бродят медведи с балалайками. Я вам больше скажу: они еще и комментарии "где надо" пишут. Одна беда: писать-то, как видно, и медведя научить можно. А вот думать если от рождения не дано, то хоть водкой его напои, хоть нанбалалаяку выдай -- все равно без толку.
Ответить | Ответить с цитатой
Пастух (аноним) 19.02.2010 12:05
-2
показать комментарий
Первое, что кричит вор, будучи схваченным за руку : «пожар». Так и у Чорновил. Вместо того, чтобы листать документы по России, лучше бы полистать документы развития экономики Украины за последние пять лет. Там интриги по более и к своей рубахе ближе.
Будем честными: здравоохранение убили, экономику угробили, законы затоптали, образование – не комментируется. Суды, таможни, налоговые – цвет «нации». Добавим к перечисленному лидерство в СПИДе, детском алкоголизме, туберкулезе, проституции.
А уж если за державу обидно – полистайте статистику результатов финансово-экономической деятельности этого года. Цифры? Долги по НДС, Пенсионного фонда, долги по зарплате, недовыполнение бюджета по доходной части (правда, 10 месяцев Тимошенко рапортовала о перевыполнении), труп «Нафтогаза», забранные за 2-3 месяца налоги в счет будущих месяцев, мизерная минимальная зарплата и пенсии и т.д.
Может быть Голодомор и Россия как темы сегодня важнее? Только кажется, что националистам сейчас как раз время кричать «пожар».
Откровенно говоря надеялся в издании «Левый берег» обрести логичное и объективное издание. Увы, Кошкина, Чорновил, Борсюк, вечно сомневающийся Портников оказались сливной водой, правда за хорошие отступные. К сожалению, отступные от законов профессии.
Ответить | Ответить с цитатой
О как.. (аноним) 02.01.2010 09:10
+5
показать комментарий
...гебня раскудахталась в комментах! Чего, голозадые, нефтедоллары девать некуда? Отдайте их какой-нить стране-изгою за признание ЮО с Абхазией чем-то кроме названия на карте.
Танюша МОЛОДЕЦ!
Ответить | Ответить с цитатой
тыдын (аноним) 02.01.2010 09:10
-3
показать комментарий
Иди, отсоси у америкоса, мош жизнь слаще станет ))
Ответить | Ответить с цитатой
Оксана (аноним) 02.01.2010 09:10
0
показать комментарий
Я думаю, что единственная проблема в исследовании голодомора - это явная привязка к далеко неприглядному политическому деятелю-националисту Ющенко. Весь негатив, относящийся к нему лично тащится и за темой голодомора. Если бы он сказал, что у нас небо голубое, нашлись бы достаточное количество людей, которые ему в отместку бы кричали, что это фальсификация и н***а самом деле серое. Поэтому и мнения деляться на две части. Правильнее было бы чтобы спичрайтерами по вопросу голодомора выступали авторитетные историки, общественные организации. Мы все знаем, что голодомор был, ну и все, будем помнить, поставили памятники. Возможно, но не уверена, что это было направлено на определенный этнос, но судить некого, поэтому зачем этот пафос от Ющенка.
Ответить | Ответить с цитатой
Юрко (аноним) 02.01.2010 09:09
+8
показать комментарий
Скільки ж тут шастає гебнявих нащадків. Шипляю люттю, але проти правди не пошишпиш. А Тетяні подяка і шана.
Ответить | Ответить с цитатой
Бзеньк (аноним) 02.01.2010 09:09
-1
показать комментарий
"Лiкар Хата" - это многое объясняет )))
Ответить | Ответить с цитатой
Александр (аноним) 30.01.2010 00:25
-11
показать комментарий
Я всегда сомневался в умственных способностях Татьяны, но после сегодняшней статьи сомнения все развеялись, извините, ДУРА ОНА И ЕСТЬ ДУРА , не больше не меньше. Объясню. В учебниках во времена СССР никто и никогда не прятал информацию о голоде в 30-х годах и всегда об этом говорилось как о черных страницах нашей истории. Автор додумалась и озвучила в этой статье бредятину, что голодомор был направлен исключительно на районы компактного проживания украинцев на широких просторах СССР:Сибирь, Поволжье,Казахстан,ЦЧО. Значит украинцев голодом морили, а остальные народы населяющие эту же местность от жиру бесились - это ли не факт воспаленного ума автора. Дальше еще интересней. Начиная с 2 млн.человек погибших во времена голода, доморощенные историки типа автора этого опуса, соревнуясь кто больше дошли до 16 млн.чел, напрочь забывая, что в мирные, спокойные и сытые годы независимости население Украины сократилось с 52 млн.чел. до менее 46 млн.чел. Это как называется? А если учитывать что наша Украина лидирует в мире по уровню заболеваемости СПИДом, туберкулезом, наркомании и алкоголизма, то перспектива существенного уменьшения населения ОГРОМНА! Почему то автор ни слова не обмолвилась об исполнителях этих репрессий, а ведь все совершалось руками таких же украинцев, как и те которые погибли. НЕ ВЫГОДНО? И официоз статейки- это вывод о том, что спецслужбы должны заниматься, возбужденными, по указке "нашего гаранта", уголовными делами в отношении покойников, не ловить живых убийц-лозинских, казнокрадов, коррупционеров,шпионов и другую мразь, которые уничтожают, в конечном счете УКРАИНУ. ПОЗОР ВАМ "ГЛАС НАРОДА" у вас ничего святого за душенкой не ОСТАЛОСЬ!
Ответить | Ответить с цитатой
romulus (аноним) 30.01.2010 00:25
+1
показать комментарий
гарно плутаєш, зайчику. такими косими слідами ти візерунків намалюєш, і не сумнівайся. та тільки ти з таким заячим слідом далеко не сховаєшся, все-одно видно кацповатий твій брехливий хвіст. може розповіш про людоїдство в московській області в 33-му році?
Ответить | Ответить с цитатой
Валя (аноним) 30.01.2010 00:24
+3
показать комментарий
Танечка молодец! Спроси у админа, с какого компа Пиховшек неустанно кликает на свои тупорылые статейки, накручивая типа "популярность"!)
Ответить | Ответить с цитатой
ВВВ (аноним) 30.01.2010 00:24
+3
показать комментарий
Хорошая, правильная статья. Это видно даже по реакции разнообразных украинофобов.
Ответить | Ответить с цитатой
Владислав г.Запорожье (аноним) 30.01.2010 00:24
+2
показать комментарий
Абсолютно с Вами, Татьяна, не согласен! Естественно, Россия проводит исследования архивных материалов без привязки к Украине! При чем тут Голодомор, рожденный в воспаленных мозгах наших бездарных и лживых политиков? Прежде, чем занимать сторону ПокусанногоЧерепахами, нужно постараться взглянуть на проблему глазами опонентов, - тогда, возможно, из двух кардинально противоположных мнений сформируется свое (надеюсь, правильное). Лично мое глубокое убеждение (основанное на истории моей семьи), что в -х годах был ужасный ГОЛОД по всему Союзу, а Голодомор - это фетиш Ющенко, который он все время пытается трансформировать в "национальную идею". Хороша же будет нация с такой идеей, основанной на хорунжевской привычке Гаранта тявкать из-за забора.
Ответить | Ответить с цитатой
rumata (аноним) 02.01.2010 09:09
-1
показать комментарий
Татьяна, вы конечо написали в основном, все правильно. Голод, Голодомор, Память о нем, об этом надо писать, помнить, но!!! этим занимаются безнравственные, лживые, люди не имеющие морального авторитета(сейчас), я имею ввиду президента и его команду. И в данный момент они, к сожалению дискредитируют, правильные действия в этом напрвлении. Да, идет информационная война против Украины, и не только в отношении Голодомора. Но война идет и внутренняя, все против всех, а если быть точнее вес, Ющенко, Янукович, карманные "национал- патриоты"типа Костенко-Тягныбока, КУН, вся олигархия, ВСЕ объединились против Тимошенко.М не бркзгуют любыми методами. Татьяна посмотрите, проросийский, Янукович, противник Голодомора как геноцида украинского народа, и Ющенко, с противоположными идеями вместе. Они практически в союзе, типа помните Универсал Ющенко-Януковича 2005. ТОлько сейчас Универсал 2, явнр тайный.
А Тимошенко, вспомните газовую войну, когда что бы поставить Украину на колени, отключилт газ все Европе(невиданный шаг)и кто защищал украинские интересы. И Янукович и Ющенко были против собственного правительства, практически на стороне России. Или сейчас, совместными усилиями и Ющенко и Януковича была практически сорвана программа сотрудничества с МВФ, и сорвали не только это но и соответственно программу со Всемирным банком, ЕС. И т.д. и т.д. А вы татьяна пишите коммунисты в архиве. Конечно плохо, кто же спорит.
И последнее, не пишите для УП, УП к сожалению по уровню опустился ниже плинтуса, и было приятно что вы оттуда ушли, хорошо что было куда, не надо писать для УП, вы слишком хороший порядочный журналист.
Ответить | Ответить с цитатой
РУХІВЕЦЬ (аноним) 14.01.2010 14:41
+9
показать комментарий
Тетяно, дякую тобі за СЛОВО яке мала б сказати Влада і за яким мало б послідувати їх діло! А так ВОНИ доручили збір свідчень дітям-школярам. І оці капеесесівсько-гебешні "последыши" денікінців=власівців=буданівців ще будуть щось варнякати про Ющенка? Та вони повинні його в засос цілувати в дупу за ТАКІ "дії"! Вірю, що до влади таки прийде адекватний Президент для якого історична пам"ять буде не загравання з "совком"! А всім цим словянським братам воздасться за їх святотатство і глумління над прахом МОГО НАРОДУ!
Ответить | Ответить с цитатой
www.ua-patriot.com (аноним) 14.01.2010 14:40
-2
показать комментарий
Ну и к чему эта статья?
Наши нацозабоченные разочарованные что в этой книге говориться о голоде по всей территории бывшего СССР, а не сделан акцент на Украине?
Акцента хватает в нашей стране - гниломордый каждый день просыпается с нацидеей о голодоморе и на протяжении всего дня и всего своего срока только несет эту идею.
Похоже кому то этого не хватает, как и памятников по всей стране (кстати Ющ даже предвыборные деньги кандидатов в президенты считает в памятниках, например про Юльку он сказал можно было на эти деньги 3 памятника поставить. Во как!) и памятники эти заместо помощи живым и малообеспеченным гражданам сейчас, заместо развития программ на социальную и здравоохранительную защиту страны, во времена мирового кризиса и громаднейшего дефицита бюджета страны, и т.д. и т.п.
Нацподонки достали всех со своим идиотизмом и идеей.
Ответить | Ответить с цитатой
МаксимС (аноним) 02.01.2010 09:08
-2
показать комментарий
"...в нашей стране...". Це не твоя "страна", покидьок! Сам ти "гнилий" весь з верху до низу і мізки у тебе - сіра "гніль". Тобі і всім подібним чужинцям внукам-правнукам жидо-кацапських опричників настоятєльно пропоную ***овать з моєї УКРАЇНИ поки ще можна виїхати без фізичних наслідків. Геть з України дітвора-свора катів українського народу.
Ответить | Ответить с цитатой
Роман (аноним) 14.01.2010 14:40
+9
показать комментарий
кацапня ви нелюди! Почитати ваші нотатки і стає зрозуміло які виродки заливали Україну кровю!
Ответить | Ответить с цитатой
Тададан (аноним) 02.01.2010 09:21
-3
показать комментарий
Рома, ты тупой )))
Ответить | Ответить с цитатой
Бзынь (аноним) 02.01.2010 09:21
-3
показать комментарий
Рома, ты тупой. Не позорь свою страну
Ответить | Ответить с цитатой
Забой (аноним) 03.01.2010 11:43
0
показать комментарий
Рома, я понял, ***-это не твоя фамилия-это твоё хобби.
Ответить | Ответить с цитатой
Serge (аноним) 02.01.2010 09:21
+3
показать комментарий
И это говорят поцреоты Сраной Говнорашки, постеснялись бы булькать из говна
Ответить | Ответить с цитатой
MMZ (аноним) 02.01.2010 09:07
-1
показать комментарий
Выпускники школы «юЩЕНКО, кислинский & голодомор» не отличаются умом и сообразительностью.
Ничего нового кром***дерложьего тявканья с поморанчевой жопой не вычитал.
Короче материал в топку.
Ответить | Ответить с цитатой
Serge (аноним) 02.01.2010 09:07
+2
показать комментарий
Поголовная тупость говнорашкинских поцреотов не является чем-то новым, не изученным, о скудоумии кацапов писал еще профессор Павлов в своих трудах.
Ответить | Ответить с цитатой
Киевлянин (аноним) 30.01.2010 00:23
0
показать комментарий
мда... ну и о чём статья??? что она доказывает??? я так понял, что ровным счётом ничего
разве что то, что оранжевые чорноволы будут и дальше врать о голоде в СССР
будто русские, казахи, молдаване и другие народы Союза не умирали от голода
позор таким авторам. они только издеваются над памятью мёртвых
Ответить | Ответить с цитатой
Роман (аноним) 02.01.2010 09:07
+11
показать комментарий
Підар
Ответить | Ответить с цитатой
Serge (аноним) 02.01.2010 09:07
+4
показать комментарий
Если ты киевский вася ничего не понял, то здесь вина не автора, а проблема в твоих интеллектуальных способностях.
Ответить | Ответить с цитатой
Тыдын (аноним) 02.01.2010 09:07
-6
показать комментарий
Рома, ты тупой
Ответить | Ответить с цитатой
Забой (аноним) 03.01.2010 11:39
0
показать комментарий
Пидар-это фамилия или хобби?
Ответить | Ответить с цитатой
Ілля (аноним) 02.01.2010 09:07
+1
показать комментарий
Дякую Тетяно за Твою працю
Хай Бог поманає
Ответить | Ответить с цитатой
Вахтанг Кіпіані (аноним) 14.01.2010 14:38
+3
показать комментарий
Дякую, Тетяно. гарний матеріал. спілка Козлова та Гінзбург вражає(((
Ответить | Ответить с цитатой
Харкiвянка (аноним) 14.01.2010 14:38
+2
показать комментарий
Згодна з автором на сто вiдсоткiв. Я нащадок тих людей., якi дивом залишились живi пiд час Голодомору. Бабуся менi розповiдала про цей жах, але будучи вихована радянською школою, я не зовсiм розумiла. Тiльки тепер повнiстю осознаю, що було на Схiднй Укранii.. I про це повиннi знати нашi дiти. Щоб нiхто не змiг iх обманувати i брехати.
Ответить | Ответить с цитатой
Белобык (аноним) 14.01.2010 14:37
-3
показать комментарий
О сука такая, казалась нормальной журналисткой, а вон чо написала ! Тпфу! Зачем её Кошка за собой перетащила в ЛБ ? Дура, ты сама в этот маразм веришь что написала ?
Ответить | Ответить с цитатой
Кацапин-Стекломойский (аноним) 02.01.2010 09:06
+7
показать комментарий
Небось дедушка из органов. Тады панятна. Дастоин сваиво кацапскага дедушки. Да и на бык ты и не бело, а так, краснобычек, а вернее ишачек.
Ответить | Ответить с цитатой
Белобык (аноним) 02.01.2010 09:17
-2
показать комментарий
пошел вон , холоп малоросский.
Ответить | Ответить с цитатой
Serge (аноним) 14.01.2010 14:38
+2
показать комментарий
Не сцы кацапюра, на твое место у параши, никто не претендует
Ответить | Ответить с цитатой
Некоцаб (аноним) 14.01.2010 14:37
+3
показать комментарий
Дякую, Тетяно!
Ну і чекаємо набігу гебешних тролів, нічого тут не поробиш.
Ответить | Ответить с цитатой
шбю (аноним) 14.01.2010 14:37
-5
показать комментарий
Кислинский подтвердил компетентность оранжевых. В очередной раз: пишите по-русски - пишите грамотно. Две ошибки на странице. Аллах с ней, с Танюшей, молода пока. Напряженка у нациков с корректорами...
Ответить | Ответить с цитатой
Rusyn (аноним) 14.01.2010 14:37
+3
показать комментарий
монголо-кацапи - що з них візьмеш
Ответить | Ответить с цитатой
tatak77 (аноним) 14.01.2010 14:37
+4
показать комментарий
Не ображайте монголів.
Ответить | Ответить с цитатой